.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازي100 دفتر ICT روستایی در مازندران

مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران از ایجاد و راه اندازی 100 دفتر آی سی تی روستایی تا پایان امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنجان عباسپور قمی عصر شنبه در جلسه کمیسیون زیربنایی مازندران در استانداری اظهار داشت: تاکنون 288 دفتر آی سی تی روستایی در روستاهای استان ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد مراکز آی سی تی روستایی و توسعه آن در روستاهای مازندران، از ورود و سفر یک میلیون و دویست هزار روستایی به شهرهای استان در سال گذشته جلوگیری شده است.

مدیرعامل مخابرات مازندران با اشاره به اینکه این شرکت آمادگی توسعه دفاتر آی سی تی روستایی و خدمات مشترکین تلفن همراه در شهرهای استان تا هر میزان ظرفیت را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر مشترکین استان می توانند با مراجعه به سایتهای دستگاههای خدماتی نسبت به میزان بدهی آبونمان خود مطلع شوند.

عباسپور قمی با بیان اینکه پست مازندران نیز آمادگی خود برای انجام کلیه امورات پستی در روستاها برای همکاری با دستگاههای اجرایی استان را دارد، یادآور شد: به رغم فراهم بودن بسیاری از زیرساخت های فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و امضای الکترونیک به معنای ملموس و واقعی خود نمود پیدا نکرده است.

وی با اعلام این مهم که بازگشت مجدد علمی و فنی در روستاها با تکیه بر فناوری اطلاعات اکنون در کشور در حال شکل گیری است، گفت: توسعه فناوری اطلاعات در جهان هم اکنون رو به فزونی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تعداد دایری تلفن ثابت همگام با رشد جمعیتی استان افزایش می یابد اظهار داشت: در حال حاضر تعداد تلفن های منصوبه استان یک میلیون و 200 هزار شماره تلفن است.

عباسپور با بیان اینکه برنامه این شرکت در سال جاری جهت نصب سایت بی تی اس تلفن همراه تحت پوشش قرار دادن 95 درصد مناطق استان است، تصریح کرد: نسل جدید موبایل وین مکس امسال در مازندران به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی از حضور شرکت مخابرات استان در مناقصه دو میلیارد و 400 میلیون تومانی شرکت مخابرات برای توسعه زیرساخت موبایل مازندران خبر داد در عین حال از نصب هزار تلفن همگانی در سطح شهر و روستاهای استان در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز با تاکید بر کاهش و حذف نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در استان گفت: هم اکنون 25 سایت بی تی اس در محور هراز نصب شده است.

به گفته وی، امسال برنامه داریم سه سایت بی تی اس جدید در محور کندوان و پنج سایت بی تی اس جدید در محور کیاسر ایجاد که در هفته دولت آماده بهره برداری خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.